new-Deal ΕΠΙΛΟΓΕΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ 28,5% Ο ΣΥΡΙΖΑ . Η Ν.Δ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ VPRCΠολιτικήΠαρασκευή, 25 Μάιος 2012
Περισσότερα... |
BLOOMBERG: ΠΩΣ Η ΕΥΡΩΠΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ!!!ΟικονομίαΠαρασκευή, 25 Μάιος 2012
Περισσότερα... |
Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ «ΕΥΛΟΓΕΙ» ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΠολιτικήΠαρασκευή, 25 Μάιος 2012
Περισσότερα... |
THE CRISIS THIS TIMEΟικονομίαΠαρασκευή, 25 Μάιος 2012
Περισσότερα... |
ΜΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣΠολιτικήΠέμπτη, 24 Μάιος 2012 Νέες διαστάσεις στην επικείμενη εκλογική αναμέτρηση της 17ης Ιουνίου, προσδίδει η νέα...Περισσότερα... |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ...news Deal
| new-Deal-άκια"ΧΡΗΜΑ PLUS" : ΠΟΙΟΙ ΧΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΡΑΧΜΗ; «Χτίζουν» τη νέα δραχμή Ποιοι τη σχεδιάζουν, ποιοι την προωθούν και ποιους συμφέρει Πληθαίνουν ... |
| • η συνέχεια... |
| αδιέξοδο της τέχνηςΗ ΒΙΒΛΙΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΓΕΝΝΑΔΕΙΟΥ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Στους ανθισμένους κήπους της Γενναδείου Βιβλιοθήκης, διοργανώνεται η ετήσια Βιβλιοαγορά την Πέμπτη 17 Μαϊου ... |
| • η συνέχεια... |
| new-Deal-άκιαΧΡΗΜΑ PLUS: ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Στα χέρια του Κάρολου Παπούλια η τελευταία ευκαιρία για το σχηματισμό κυβέρνησης στη σύσκεψη ... |
| • η συνέχεια... |
| new-Deal-άκιαΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ...ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ! "Στ' αρχίδια μου οι εκλογές!" "Για τον πούτσο είναι όλοι οι πολιτικοί!"Αυτές είναι δύο από ... |
| • η συνέχεια... |
τελευταία ΝΕΑ
| Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : NEWSROOM |
![]() |
|
17 Jul |
|
Το σημερινό οικονομικό μοντέλο της υπερσυγκέντρωσης εξουσίας και κεφαλαίου στα χέρια των λίγων, φθάνει στο τέλος του. Χρειάζεται, και αυτό ακριβώς προτείνουμε, ένα άλλο μοντέλο, ένα νέο πρότυπο ανάπτυξης, που θέτει τις πραγματικές ανάγκες κάθε πολίτη, κάθε ανθρώπου, στο επίκεντρο της πολιτικής μας. Κι εμείς, αυτό το εννοούμε και το ονομάζουμε «πράσινη ανάπτυξη». Πράσινη ανάπτυξη, που μπορεί να γίνει ο νέος στόχος της Ελλάδας. Όπως παλαιότερα ήταν στόχος να ενταχθούμε στην ΟΝΕ και να διοργανώσουμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ο νέος στόχος της χώρας μας μπορεί και πρέπει να είναι, να πρωτοπορήσουμε στην ανάπτυξη, με την φιλική σχέση μας με το περιβάλλον, δηλαδή, την πράσινη ανάπτυξη. Είναι ένα νέο πρότυπο ανάπτυξης, που διασφαλίζει και διασφαλίζεται, θα έλεγα, από πέντε στόχους: Δεύτερον, μια νέα σχέση του ανθρώπου με τη φύση, με το περιβάλλον, με τον ίδιο του τον πολιτισμό. Τρίτον, την ανάπτυξη και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών. Νέων τεχνολογιών, που σημαίνει επένδυση στην εκπαίδευση, επένδυση στον άνθρωπο, επένδυση στον νέο άνθρωπο, αλλά και στη δια βίου εκπαίδευση. Επένδυση στην τεχνολογία και την καινοτομία, που θα επιτρέψει να αλλάξουμε τη σημερινή χρήση της ενέργειας και να την αντικαταστήσουμε με νέες, ήπιες μορφές ενέργειας, όπως είναι ο ήλιος, ο άνεμος, η γεωθερμία, τα ίδια τα κύματα της θάλασσας. Αυτές γίνονται, με τις νέες τεχνολογίες, οι νέες πηγές ενέργειας και βεβαίως, θα πρέπει να είναι οι νέες πηγές ενέργειας και για την Ελλάδα. Αυτές τις πηγές, ξέρουμε εμείς πολύ καλά, ότι τις έχουμε σε αφθονία. Δεν χρειάζεται να τις εισάγουμε. Είναι εδώ, είναι μέρος του πολιτισμού μας. Είναι μέρος της ιστορίας μας, ο ήλιος, η θάλασσα, η γεωθερμία, ο άνεμος. Γι’ αυτό είναι και η δύναμή μας. Και είναι σε αφθονία αυτή η δύναμή μας. Αυτή η δύναμη που προέρχεται από τους ίδιους τους τόπους μας, τα νησιά μας, τα βουνά μας, τις θάλασσές μας. Που θα δώσει δύναμη στην Περιφέρεια. Πολύ σωστά είπε ο Νομάρχης μας, ότι αυτή η νέα πράσινη ανάπτυξη θα ενδυναμώσει την Περιφέρεια, μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους τοπικούς φορείς, τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, τους συλλογικούς φορείς, που θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν πια αυτές τις νέες μορφές τεχνολογίας και ενέργειας για την ανάπτυξη, με έναν τρόπο αποκεντρωμένο. Νέα δύναμη στην Περιφέρεια. Νέα δύναμη στον τοπικό πολιτισμό. Νέα δύναμη στη βιοποικιλότητα, αλλά και στην τόσο μεγάλη ομορφιά της ποικιλίας που έχει η Ελλάδα στον πολιτισμό της, από τη μουσική μέχρι και την παραγωγή. Δύναμη, που θα κάνει πολύ ξεχωριστό τον τουρισμό μας, πολύ ξεχωριστά και ποιοτικά τα αγροτικά μας προϊόντα, αλλά και τα μέσα μεταφοράς, και τις κατοικίες τις οποίες χτίζουμε. Αξιοποιώντας όλα τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, όπως είναι η μεσογειακή δίαιτα, συγκριτικά πλεονεκτήματα που ουσιαστικά τα είχαμε ξεχάσει, που είναι μέρος της ιστορίας μας, της παράδοσής μας, αλλά τώρα μπορούν να αξιοποιηθούν μέσα από αυτές τις νέες τεχνολογίες. Όλα αυτά βεβαίως χρειάζονται ένα σχέδιο, ένα σχέδιο δημοσίων επενδύσεων, ένα σχέδιο για να φέρουμε και ιδιωτικές επενδύσεις στη χώρα, ένα σχέδιο που θα φέρει καινούργιες δουλειές για τη νεολαία μας, ένα σχέδιο που θα φέρει ανάπτυξη, αυτή την πράσινη ανάπτυξη. Το τέταρτο στοιχείο αυτής της πράσινης ανάπτυξης, είναι η Δημοκρατία μας, διότι ουσιαστικά θα δώσουμε πολλές δυνατότητες στην τοπική κοινωνία να απελευθερωθεί από αυτό τον βραχνά του συγκεντρωτικού και πελατειακού κράτους. Και τέλος, το πέμπτο σημείο είναι η Ελλάδα των ανοικτών οριζόντων, η Ελλάδα της πρωτοβουλίας, η Ελλάδα που έχει στόχους στην ευρύτερη περιοχή και που μπορεί να είναι πρωτοπόρος. Μια Ελλάδα πρωτοπόρος στην πράσινη ανάπτυξη. Τα θέματα που συζητήσαμε ήταν ακριβώς η οικονομική κρίση, πώς πρέπει να φτιάξουμε ένα νέο μοντέλο, το οποίο θα μας οδηγήσει σε μια άλλη ανάπτυξη, με ανθρώπινο πρόσωπο, την πράσινη ανάπτυξη, πώς θα δώσουμε δύναμη στον πολίτη για να έχει λόγο, φωνή, συμμετοχή, μέσα από τους δημοκρατικούς μας θεσμούς, αλλά και με νέους συμμετοχικούς θεσμούς και βέβαια, πώς θα μπορέσουμε να διασφαλίσουμε την ειρήνη και την ασφάλεια, και στην καθημερινότητα, και στην ευρύτερη περιοχή. Δυστυχώς, η Ελλάδα, ιδιαίτερα μετά από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, έχει μια κυβέρνηση που, αντί να αξιοποιεί τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, υποβάθμισε, αποδυνάμωσε, αποδιοργάνωσε ένα ευνομούμενο κράτος, κομματικοποίησε τα πάντα και κυριαρχεί η λογική της πελατειακής σκοπιμότητας. Ο πολίτης βομβαρδίζεται καθημερινά από αποκαλύψεις διαφθοράς και, βεβαίως, πολλοί αισθάνονται δυσπιστία ακόμα και απέναντι στο ίδιο το πολιτικό σύστημα. Αισθάνονται ότι δεν μπορεί να αυτοπροστατευθεί και να προστατεύσει τα συμφέροντα του κάθε πολίτη, το βιος, τον κόπο, τη φορολογία την οποία πληρώνει ο Έλληνας πολίτης, τον δημόσιο πλούτο ο οποίος ανήκει στον Έλληνα πολίτη. Περνά σήμερα η Ελλάδα μια περίοδο βαθιάς κρίσης, οικονομικής κρίσης, πολιτικής κρίσης, θεσμικής κρίσης και κρίσης αξιών. Και βιώνουμε όλοι μας, όλοι οι Έλληνες και οι Ελληνίδες, αυτή την ανασφάλεια. Ανασφάλεια, που ξεκινά από το χώρο της υγείας, από το αν αύριο θα έχουμε σύνταξη, αν η παιδεία θα μας δώσει προοπτική, αν υπάρχει πρόνοια για τον πιο αδύναμο, για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας, αλλά ακόμα και για τα εθνικά μας θέματα. Ανασφάλεια, καθώς βλέπουμε μια κυβέρνηση χωρίς πολιτικές, χωρίς βούληση, που δεν μπορεί να υπηρετήσει το δημόσιο συμφέρον, αλλά που έχει μάθει πολύ καλά να υπηρετεί «ειδικά συμφέροντα», τους λίγους, τους «ημέτερους», τους ισχυρούς. Αυτό είναι που πρέπει να ανατρέψουμε. Και αυτό είναι που θα ανατρέψουμε, και σύντομα. Όποτε γίνουν οι εθνικές εκλογές, θα ανατρέψουμε αυτή την αντίληψη, ώστε επιτέλους το ελληνικό κράτος να είναι ευνομούμενο, να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, το συμφέρον του πολίτη και κανένα άλλο συμφέρον. Αυτό, θέλω να ξέρετε, ότι το εγγυόμαστε, το εγγυώμαι προσωπικά. Εμείς, οι προοδευτικές δυνάμεις, έχουμε αποδείξει με τις προτάσεις μας ότι είμαστε επίκαιροι όσο ποτέ. Έχουμε όραμα, έχουμε σχέδιο, έχουμε λύσεις. Λύσεις, βέβαια, που θα χρειαστούν και τη δική σας συμμετοχή. Συμμετοχή, όχι μόνο για να φθάσουμε, και θα φθάσουμε να γίνουμε κυβέρνηση αυτής της χώρας, το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα, αλλά από την επομένη των εκλογών, για να σηκώσουμε όλοι τα μανίκια και να δουλέψουμε για μια άλλη Ελλάδα. Μια Ελλάδα ευνομούμενη, μια Ελλάδα της κοινωνικής συνοχής, μια Ελλάδα της δικαιοσύνης, μια Ελλάδα της πράσινης ανάπτυξης, μια Ελλάδα της σιγουριάς και της ασφάλειας, μια Ελλάδα που δίνει ξανά προοπτική και ελπίδα στη νέα γενιά, αλλά και σιγουριά στους απόμαχους της εργασίας. (Το άρθρο αυτό είναι η ομιλία - παρέμβαση του Γιώργου Παπανδρέου στην λήξη των εργασιών του Συμποσίου της Σύμης που πραγματοποιήθηκε στη Σκιάθο από 12-16 Ιουλίου 2007)
Σχόλια
(18)
ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ
γραμμένο από Ανθή Μόζου , 18-07-2009
Εξαιρετικά ενδιαφέροντα όσα συζητήθηκαν στο Συμπόσιο της Σύμης. Ο Γιώργος Παπανδρέου δείχνει να είναι ένας πολιτικός που αντιλαμβάνεται τα σύγχρονα προβλήματα και έχει διεθνείς επαφές που τις αξιοποιεί .
Ψήφοι: +0
Ο Αποστόλος υπερβάλλει , αλλά φαίνεται καλοπροέραιτος και σοβαρός . αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
...
γραμμένο από Αντρέας Φ , 18-07-2009
Ο Γιώργος Παπανδρέου , βάζει μια ατζέντα . Είτε συμφωνεί κανείς ιδεολογικά μαζί του , είτε διαφωνεί επιχειρεί να αρθρώσει ένα συγκροτημένο κεντροαριστερό λόγο , με αιχμή θέματα που μας αφορούν όλους .
Ψήφοι: +0
Το ερώτημα είναι , αν θα έχει το κατάλληλο προσωπικό να διαχειριστεί ως κυβέρνηση αυτά τα σμαντικά ζητήματα . Περιμένω όμως από τον κ. Παπανδρέου να μην "εξαπατήσει" την Αριστερά καί μετά τις εκλογές να κάνει τα ανοίγματα που είπε για συνεργασίες . Να έχει όμως ως τότε ωριμάσει και η Αριστερά και να μην είναι"κολημένη" σε ιδεοληψίες. αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
Στα ίδια
γραμμένο από Μαυρίδης Παναγιώτης , 18-07-2009
Έχω την αίσθηση ότι η Αριστερά έχασε το τρένο...
Ψήφοι: +0
Ο Παπανδρέου δεν έβαλε τώρα την ατζέντα της "πράσινης ανάπτυξης". Την έχει βάλει καιρό, προτού η Αριστερά προσπαθήσει να οικειοποιηθεί το οικολογικό κίνημα. Θα ήταν έξυπνο, κυρίως από τον Αλαβάνο, αντί να πειραματίζεται με τον Τσίπρα, να είχε αναζητήσει συγκλίσεις με το Γιώργο Παπανδρέου στο κομμάτι του περιβάλλοντος. Ήξερε πως έχει συνομιλητή... Δεν το έκανε όμως. Και φάνηκε ότι "έπαιξε" με την Οικολογία από πολιτική ιδιοτέλεια. Το πλήρωσε με διαρροή ψήφων προς τους Οικολόγους. Δεν γνωρίζω αν η Αριστερά έχει τη δυνατότητα να ανακτήσει το χαμένο έδαφος. Για να είμαι ακριβέστερος αν θα ξαναέχει άμεσα την ευκαιρία που της παρουσιάστηκε το Φθινόπωρο του 2007. Δεν μπόρεσε να το κάνει τότε, πως μπορούμε να περιμένουμε πως θα το κάνει τώρα. Και με ποια διαπραγματευτική ισχύ. Αν θυμάμαι καλά, η αδιαλλαξία του ΣΥΡΙΖΑ έναντι του ΠΑΣΟΚ στηριζόταν στην αντίληψη ότι πρώτα θα πρέπει να κεφαλοποιηθούν στην κάλπη τα δημοσκοπικά ευρύματα για να υπάρχει πλαίσιο διαπραγμάτευσης. Τώρα με τι θα διαπραγματευτεί; αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
Σοβαρότητα
γραμμένο από Μιράντα Παπαδοπούλου , 18-07-2009
Θα συμφωνήσω με την Ανθή, ότι ο Απόστολος υπερβάλλει.
Ψήφοι: +0
Εμένα ο Γιώργος μου φαίνεται ότι έχει όραμα. Διαισθάνομαι ότι πως έχει πάρει σοβαρά την αποστολή του. Θέλει να αποδείξει στον εαυτό του και την ιστορία ότι είναι καλύτερος από τον παππού του και τον πατέρα του. Το βλέπω και στο μεγάλο μου γιο. Θέλει να γίνει καλύτερος από τον πατέρα του. Δεν του αρέσει καθόλου να τον αποκαλούν "παιδί του μπαμπά" για αυτό κι από πολύ μικρός προσπαθεί να βγάζει δικά του χρήματα. Κι επειδή το ψάχνει αρκετά, μου είπε σήμερα που του διάβασα το άρθρο, ότι η "πράσινη ανάπτυξη" έχει πολύ ψωμί. Δεν μπορώ να ξέρω τι τελικά θα καταφέρει ο Γιώργος. Πάντως, για να απαντήσω στον Αντρέα, στο χέρι του είναι να διαλέξει το κατάλληλο προσωπικό για να το κάνει... αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
ΕΠΙΜΕΝΩ ΓΙΑ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
γραμμένο από Αντρέας Φ. , 18-07-2009
Επιμένω ότι ο Γιώργος Παπανδρέου , πρέπει να απευθυνθεί και στην Αριστερά , μετά τις εκλογές για συγκλίσεις .
Ψήφοι: +0
Παρά τα προβλήμα της , παρήγαγε πολιτική και ιδέες και πολλές απ' αυτές τις περασμένες δεκετίες τις πήρε το ΠΑΣΟΚ . Συμφωνώ με την παρατήρηση του Παναγιώτη , ότι ειδικά ο Αλέκος Αλαβάνος - το ξαναλέω ειδικά ο Α. Αλαβάνος- μπορούσε να βάλει με τον Γ. Παπανδρέου επί τάπητος το περιβάλλον και τη "πράσινη ανάπτυξη" , θα κέρδιζε και ο τόπος , αλλά και οι Γ. Παπανδρέου και Α. Αλαβάνος. Όσο γι' αυτό που λέει η Μιράντα , ότι ο Γιώργος θέλει να αποδείξει ότι είναι καλύτερος από τον μπαμπά του και τον παπού του , νομίζω ότι είναι λάθος να το κέπτεται έτσι . Ο κάθε άνθρωπος , η κάθε προσωπικότητα , φτιάχνει την δική της ιστορία. αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
....
γραμμένο από Γρηγόρης Δ. , 18-07-2009
Ως ιδέες αυτά που λέει ο κ. Παπανδρέου , καλά είναι . όμως πολιτικά είναι αόριστα . Δεν συνιστούν συγκεκριμένη πολιτική πλατφόρμα που να κινητοποιεί τον κόσμο .
Ψήφοι: +0
Είναι σωστές ορισμένες επισημάνσεις του Απόστολου . Το ΠΑΣΟΚ συνολικότερα , πάσχει από έλλειψη σαφούς πολιτικοιδεολογικού στίγματος , που δεν μπορεί να ξεπεραστεί με αυτές τις σύγχρονες και σωστές μεν επισημάνσεις του Γ. Παπανδρέου , οι οποίες όμως δεν είναι καθόλου συγκεκριμένες και εξειδικευμένες . αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
....
γραμμένο από Μαυρίδης Παναγιώτης , 18-07-2009
Επίτρεψέ μου, Γρήγορη
Ψήφοι: +0
Αλλά αυτή η "καραμέλα" με την εξειδίκευση των θέσεων δε μου αρέσει. Πιστεύω πως ένας πολιτικός οφείλει να θέτει το γενικό πολιτικό πλαίσιο. Περαιτέρω, οι εξειδικεύσεις από τους ειδικούς... Κατά συνέπεια αν δεν είναι αυτό πολιτικοιδεολογικό στίγμα, τότε ποιο είναι; αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
Ο κωστάκης...Ο γιωργάκης...και η καραμέλα
γραμμένο από Απόστολος Α. , 18-07-2009
Όσο περισσότερο φλέρταρε ο Κ.καραμανλής με την εξουσία τόσο πιο γενικόλος και αόριστος γίνόταν.
Ψήφοι: +0
Όσο περισσότερο φλερτάρει ο Γ.παπανδρέου με την εξουσία τόσο πιο γενικόλος και αόριστος γίνεται. Όταν έκατσε ο καραμανλής στην πρωθυπουργική καρέκλα δεν τον "ξαναείδαμε" Όταν κάτσει στην πρωθυπουργική καρέκλα ο Παπανδρέου δεν θα τον "ξαναδούμε". Μετά από τόσα χρόνια δικοματισμού οι παραπάνω φράσεις είναι -αξιώματα- με την μαθημάτικη έννοια της λέξης(Το θέτεις χωρίς αμφισβήτηση.Είναι αποδεκτό από όλους χωρίς απόδειξη) Καραμέλα δεν γλύφουμε! την φτύσαμε γιατί την βαρεθήκαμε! Αν θέλουμε να αλλάξει κάτι ωφείλουμε να αποκτήσουμε δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα ώστε να απορίπτει ότι θεωρεί ύποπτο. Ότι η κυβέρνηση του καραμανλή είναι για τα μπάζα δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξεχνάμε την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Ο κόσμος τους έδιωξε διότι δεν τους ήθελε.Τώρα θέλουμε να διώξουμε τον καραμανλή(και πολύ σωστά θέλουμε) για να φέρουμε τους ίδιους? Γιατί είναι ίδιοι.Το αμφισβιτεί κανένας?Στην θέση του σημίτη μπήκε ο παπανδρέου υπάρχει καμία άλλη αλλαγή και δεν το πήρα χαμπάρι?αν υπάρχει οk mea culpa! όμως δεν βλέπω κάτι ! τα ίδια πρόσωπα βλέπω μόνο. Δηλαδή μέχρι να πεθάνω θα κυβερνάει το ΙΔΙΟ(αν ήταν άλλο οκ) ΠΑΣΟΚ η ίδια ΝΔ! Μάλιστα τέλεια Καλά να περάσσουμε με πρωτόπαππα,σκανδαλίδη και λοβέρδο. Η προτάσεις δεν είναι εξειδίκευση! Ο μηχανικός προτείνει να γίνει μία γέφυρα και εξειγεί πως θέλει να την κάνει(αυτό σπουδάσε) ...Ο τεχνίτης θα σηκώσει το ντουβάρι ο τεχνίτης θα κόψει ξύλλα ο τεχνίτης θα κουβαλίσει λάσπι! Αυτοί τί είναι? Τεχνίτες, Μηχανικοί ή λαοπλάνοι? Πόσοι απο μας πραγματικά πιστεύουμε οτι σε 4,6,8 χρόνια δεν θα ξαναβλέπουμε σημαίεες της ΝΔ να ανεμίζουν πανυγιρικά? Απο την στιγμή που Ο συν ξεκινήσει της συζητήσεις για συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ τελιώσε.Έσβησε στην συνήδηση του κόσμου. αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
ΕΠΙΜΕΝΩ ΓΙΑ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
γραμμένο από Απόστολος Α. , 18-07-2009
Είναι ίδιοι! Έχουν τα ένστικτα που έχει και η ΝΔ.
Ψήφοι: +0
αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
...
γραμμένο από Απόστολος Α. , 18-07-2009
"Θα ήταν έξυπνο, κυρίως από τον Αλαβάνο, αντί να πειραματίζεται με τον Τσίπρα, να είχε αναζητήσει συγκλίσεις με το Γιώργο Παπανδρέου στο κομμάτι του περιβάλλοντος. Ήξερε πως έχει συνομιλητή... "
Ψήφοι: +0
Δηλαδή να μην υπάρχει στον πολιτικό χάρτι ο συν? ότι τραβάει να το κολάμε στα δυο μεγάλα κόμματα με το ζόρι? Όπως κάνει Ο ολυμπιακός και ο παναθηναικός και αποδυναμώνουν τις ομάδες της επαρχίας. "Δεν το έκανε όμως. Και φάνηκε ότι "έπαιξε" με την Οικολογία από πολιτική ιδιοτέλεια. Το πλήρωσε με διαρροή ψήφων προς τους Οικολόγους. " δήλωση τσίπρα Να σας θυμίσω μόνο δυο βασικές επιλογές από τις οποίες δεχθήκαμε πολύ μεγάλη φθορά. Δεν υπολογίσαμε το κόστος και δικαιωθήκαμε. Η πρώτη ήταν το θέμα του γηπέδου του Παναθηναϊκού. Θυμάστε για δύο ολόκληρους μήνες όλο το σύστημα και όλη η κοινή γνώμη είχε στραφεί εναντίον μας. Γιατί; Γιατί κάναμε μια πολιτική επιλογή και είπαμε, κοιτάχτε να δείτε, σ΄ αυτή τη χώρα δεν είναι τα πάντα… και οι νόμοι ισχύουν. Όταν συμφωνούν τα δυο κόμματα εξουσίας και τα επιχειρηματικά συμφέροντα, δεν κλείνουν τα πάντα. Και είπαμε ότι μπορεί να γίνει ένα γήπεδο, χωρίς να γίνει ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο 75 χιλ.τ.μ. σ΄έναν χώρο πρασίνου. Πέσανε όλοι να μας φάνε και δικαιωθήκαμε. Το γήπεδο προχωράει…. Φίλε παναγιώτη συμφωνούμε σε πάρα πολλά και σε θαυμάζω είσαι ευφυάστατος και κερδίζεις αυτούς που σε διαβάζουν!!!!Αλλά εδώ διαφωνώ! αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
...
γραμμένο από Αντρέας Φ. , 19-07-2009
Είναι αλήθεια μέχρι ένα βαθμό ότι και στην Ευρώπη και στην Ελλάδα ειδικότερα,έχουν αισθητά περιοριστεί οι ιδεολογικές και πολιτικές διαφορές ανάμεσα στα λεγόμενα κόμματα εξουσίας,δηλαδή τα Δεξιά και τα λεγόμενα Κεντροαριστερά.
Ψήφοι: +0
Αυτό είναι μια παράμετρος σημαντική.΄ Όμως τι σχέση μπορεί να έχει "ο Φάντης με το ρετσινόλαδο", ππου λέει και ο λαός. Δηλαδή,αυτή η αίστευτη Ελληνική Δεξιά, είναι μια πρωτοφανής περίπτωση για τα ευρωπαϊκάχρονικά . όχι μόνο εκείνη η Δεξιά η μετεμφυλιακή, αλλά και η χθεσινή και η σημερινή. Είναι μια αίστευτη και απίθανη περίπτωση. Ακόμα και το "δεξιόστροφο" ΠΑΣΟΚ έχει κάνει πέντε πράγματα για την χώρα (δεν ξεχνώ βέβαια και τα λάθη του , την αλλαζονεία του ή και τα σκάνδαλα του), αλλά κάτι έχει κάνεικαι για τον κόσμο και για την χώρα. Σε ότι αφορά αυτή την απίθανη προσπάθεια που άνθισε από τους "παπαγάλους" του δεξιού συστήματος και κάποιους "περίεργους Πασοκοεκσυγχρονιστές" και συμπαρέσηρε δυστυχώς και κόσμο της Αριστεράς , ότι όλοι είναι ίδιοι και τι Κωστάκης,τι Γιωργάκης,θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να αποφεύγουμε τον "μηδενισμό". Κάποτε ακούστηκε το "Τι Παπάγος , τι Πλαστήρας..." και όλοι μας σχεδόν γνωρίζουμε τι έγινε.. Στηρίχθηκε μόνο σ Ο Κ. Καραμανλής, δυστυχώς για την χώρα αλλά και για τον ίδιο,αποδείχτηκε "οκνηρός πολιτικά" , χωρίς σχέδιο και όραμα,χωρίς τόλμη για να αλλάξει νοοτροπίες και καταστάσεις. Θέλετε να συμφωνήσω ότι πιθανά και ο Γιώργος Παπανδρέου να είναι "δεξιόστροφος". Όμως, τόλμησε και έσπασε κάποια αυγά, πρώτα στο κόμμα του . Έχασε εκλογές , αλλά κάθισε και δούλεψε και κάτι λέει,κάτι προτείνει, θέτει θέματα.Θυμάτε μήπως κάποιος πέραν από τα μαθήματα ηθικής που έκανε ο σημερινός Πρωθυπουργός ως Αντιπολίτευση να έχει παρουσιάσει κάποιο σύγχρονο σχέδιο για τη χώρα; Ύστερα, ο Παπανδρέου τρέχει στο εξωτερικό,μιλάει με παράγοντες της διεθνούς κοινότητας, τους λέει κάτι, ακούει απόψεις , δεν κάθεται "αραχτός". Δεν ξέρω αν γίνει Πρωθυπουργός πως θα τα πάει. Ελπίζω οι εμπειρίες του,οι γνώσεις του και οι προθέσεις του να λειτουργήσουν για το καλό του λαού και της χώρας. αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
...
γραμμένο από Απόστολος Α. , 19-07-2009
Μια ΝΔ στο ναδηρ.Μπούχτισε ο κόσμος και παρ ολα αυτα κοιτάει με μισό μάτι το ΠΑΣΟΚ. Ο δικοματισμός ήταν έτοιμος να καταρεύσει αλλά τον αναστύλωσαν με τερτίπια.
Ψήφοι: +0
Ο κόσμος έζεισε το ΠΑΣΟΚ, το πέταξε, και τώρα που έρχεται πάλι το φοβάται.Αυτό δεν είναι μηδενισμός.Μηδενίζουμε όταν δεν ξέρουμε.πλέον όμως γνωρίζουμε σπιθαμί προς σπιθαμί το πασοκ γιατί έχουμε εμπειρία. Πριν καταδικάσουμε τον ευατό μας να σκύψει και να επιλέξει τον λιγότερο χειρότερο ας κοιτάξουμε κάπου αλλού μήπως υπαρχει κάποιος πραγματικά καλύτερος. Γλύφοντε για την εξουσία ο λοβέρδος, ο παπακωνσταντίνου και οι άλλοι αλαζόνες...μια απλή αντικατάσταση προσώπων θα γίνει.η πολιτικές θα είναι ΙΔΙΕΣ. Γκρινιαζε ο Γέρος μου για το ΠΑΣΟΚ και έλεγε αμαν να ψηφίσουμε ΝΔ να φύγουν.Τώρα γκρινιάζει για την ΝΔ και λέει αμαν να ψηφίσουμε ΠΑΣΟΚ να φύγουν. Όσο είναι έτσι ο έλληνας χαιρι δεν θα βρίσκει.Έτσι τον θέλουν τον έλληνα να κινέιτε μεσα στα πλαίσια που έχουν ορίσει. αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
...
γραμμένο από Απόστολος Α. , 19-07-2009
Ας τσιμπούσε κανένα 13αρι ο τσίπρας και η ελλάδα θα γινόταν εργοτάξιο.
Ψήφοι: +0
Γιατί μόνο έτσι φοβούντε! Όταν ο πελάτης πηγαίνει αλλού όχι όταν κάθετε σπίτι του. αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
...
γραμμένο από Μαυρίδης Παναγιώτης , 19-07-2009
Θέλω να συγχαρώ τον Αντρέα για την ωριμότητα και τη μετριοπάθειά του. Ο τρόπος που αναπτύσσει τα επιχείρηματά του δείχνει άνθρωπο ώριμο και κατασταλαγμένο με ανοικτούς ορίζοντες. Αυτό που λέμε προοδευτικό.
Ψήφοι: +0
Θα συμφωνήσω μαζί του πως δεν είναι όλοι ίδιοι. Αυτός κι αν είναι μηδενισμός, αγαπητέ μου Απόστολε. Όπως δεν είναι όλοι οι οικογενειάρχες ίδιοι, όπως δεν είναι όλοι επιχειρηματίες ίδιοι, όπως δεν είναι όλοι οι δημοσιογράφοι ίδιοι. Αρνούμαι να δεχθώ κι ότι όλοι οι πολιτικοί είναι ίδιοι. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να ακούσω τους πάντες. Και τον Τσίπρα τον ακούω. Και τον διαβάζω. Όπως και τον Αλαβάνο και την Παπαρήγα και τον Καρατζαφέρη. Νομίζω πως ένα σημαντικό κομμάτι των ψηφοφόρων (αυτών που τελικά και διαμορφώνουν κάθε φορά το εκλογικό αποτέλεσμα) ακούνε όλους τους πολιτικούς. Ο Τσίπρας με την εμφάνιση του γέννησε προσδοκίες. Ο κόσμος ήταν έτοιμος να αφομοιώσει το καινούργιο που θα έφερνε αυτό το παιδί. Ήταν έτοιμος να του δώσει μια ευκαιρία. Για αυτό κι εκτοξεύτηκε στις δημοσκοπήσεις σε τόσο ψηλά επίπεδα. Υπήρχε η προσδοκία. Δυστυχώς, για την Αριστέρα, το πολιτικό σύστημα, τους νέους ανθρώπους της γενιάς του, ο Τσίπρας διέψευσε τις προσδοκίες αυτές. Έδειξε αδιάβαστος, υπερφίαλος, αδικαιολόγητα αλαζονικός. Δεν έχω τίποτα προσωπικό. Αν άξιζε ήμουν έτοιμος να τον στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις. Όμως δεν πιστεύω ότι ο Τσίπρας μπορεί να με εκπροσωπήσει πολιτικά. Ούτε και την γενιά των 25-35 που υποτίθεται είναι το target group του. Τι έχει πει για όλα αυτά τα παιδιά; Να βγουν να διαμαρτυρηθούν. Πολύ ωραία, να διαμαρτυρηθούν. Και μετά; Τι; Ναι να αλλάξουμε. Τι ακριβώς να αλλάξουμε. Να κρίνουν, να επικρίνουμε, να κατακρίνουμε είναι εύκολο. ΠΡΟΤΑΣΗ!!!;;; Διαβάζω με προσοχή τον Απόστολο. Ζητά πρόταση από τον Παπανδρέου. Κι όχι μόνο τη ζητά, αλλά τη θέλει κι εξειδικευμένη. Ο Τσίπρας, ο Αλάβανος, η Αριστερά, δεν πρέπει να έχει πρόταση. Αλλά ο Παπανδρέου πρέπει....; Και σωστά δεν αντιλέω. Αν είναι να κυβερνήσει ξανά, πρέπει να μας πει κάτι. Νομίζω ότι προσπαθεί να το κάνει. Σίγουρα κάτι έχει καταφέρει. Μέσα σε μια γενικότερη αοριστία της ευρωπαϊκής Αριστεράς και της σοσιαλδημοκρατίας, ο Παπανδρέου λέει κάτι. Θέλει να κινηθεί προς μια κατεύθυνση. Να δούμε μέχρι που κι ως που... Θα έχει κι αυτός μια ευκαιρία. Την τελευταία του... αυτή τη φορά... αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
Ε, κάτι έγινε
γραμμένο από Μιράντα Παπαδοπούλου , 19-07-2009
Εγώ τον καταλαβαίνω τον Απόστολο. Είναι νέος κι ανησυχεί για το μέλλον του. Και αισθάνεται ότι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν έχουν κάνει τίποτα για αυτόν και τη γενιά του. Βλέπει αναξιοκρατία, βλέπει αδικία, το ρουσφέτι πάει σύννεφο, δεν μπορεί να βρει δουλειά κ.ο.κ.
Ψήφοι: +0
Τι να πω κι εγώ που σπούδασα δυο παλικάρια και μένουν ακόμα μαζί μας. Που πληρώσαμε ένα σωρό λεφτά για πτυχία και μεταπτυχιακά, (άσε τα φροντιστήρια) για να έχει μια δουλειά 1.200 (και πετάει απ' τη χαρά του...!!!). Αλλά άντε με αυτά να νοικιάσει σπίτι και να κάνει και παιδί. Χώρια που φοβάται μήπως αύριο ή μεθαύριο τον απολύσουν. Λοιπόν τα καταλαβαίνω όλα αυτά. Και το ΠΑΣΟΚ ασφαλώς έχει μερίδιο ευθύνης και η ΝΔ. Και ο δικομματισμός. Αλλά από την άλλη ρε παιδιά, πως ήταν η Ελλάδα πριν τριάντα χρόνια και πως είναι τώρα. Καμία σχέση. Ρώτα και μένα Απόστολε. Ρώτα και τον μπαμπά σου και τον παππού σου. Ας μη τα μηδενίζουμε όλα! Εχθρός του καλού το καλύτερο, αλλά έχουν γίνει και καλά. Και μένουν ακόμα κακά για να αλλάξουν... ένας σωρός. Άντε να δούμε ποιος. Ο Καραμανλής δοκιμάστηκε... αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
Μνήμες Χρυσόψαρου
γραμμένο από Σαλούστρος Δημόκριτος , 21-07-2009
Αλήθεια σας λέω έβαλα τα δυνατά μου για να μην τοποθετηθώ πάνω στο συγκεκριμένο θέμα αλλά δεν τα κατάφερα….
Ψήφοι: +0
Οι ρυθμοί με τους οποίος ο άνθρωπος ξεχνάει την καθημερινότητα του και ταυτίζεται με τις εκλογικές υποσχέσεις κάποιου πολιτικού ηγέτη είναι τρομακτικοί. Δεν μπορώ να δεχθώ το γεγονός ότι ένα κόμμα σαν το ΠΑΣΟΚ που ψήφησε : ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ : Την ελευθερία κίνησης των κεφαλαίων και του εργατικού δυναμικού, που τώρα νομιμοποιεί τις εργοδοσίες να λειτουργούν με «ελαστικές» σχέσεις εργασίας, δηλαδή απασχολούν τους εργαζόμενους όποτε θέλουν, όπως θέλουν και να απολύουν όποτε θέλουν. ΜΠΟΛΚΕΝΣΤΑΙΝ : Που δίνει τη δυνατότητα στις πολυεθνικές να δηλώνουν έδρα όποια χώρα θέλουν και να απασχολούν εργαζόμενους με το μισθό και τις εργασιακές νομοθεσίες της χώρας αυτής. (π.χ Ξενοδοχείο που έχει έδρα τη Βουλγαρία και οι εργαζόμενοι παίρνουν μισθό Βουλγαρίας και εργασιακές νομοθεσίας Βουλγαρίας) Ξέρετε πόσο είναι η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας της Βουλγαρίας ; ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΡΣΕΝΗ : Πέταξε χιλιάδες παιδιά από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τα ανάγκασε να πηγαίνουν σε σχολές κατάρτισης ώστε να βγαίνουν φτηνό εργατικό δυναμικό και εκτίναξε τα ποσοστά της παραπαιδείας. Ένα κόμμα που άνοιξε διάπλατα τα σύνορα στο ΝΑΤΟ για να γίνει η σφαγή στη Γιουγκοσλαβία. Ένα κόμμα που τα στελέχη του απαρτίζουν την ηγεσία της ΓΣΕΕ που ψήφησε 0,77 λεπτά αύξηση και 2ετή εργασιακή ειρήνη με τον ΣΕΒ. Δεν μπορώ λοιπόν να δεχθώ ότι αυτό το κόμμα μιλάει σήμερα για πρόοδο, ανάπτυξη και πράσινη οικονομία και εμείς ξεχνάμε όλα τα παραπάνω και συμφωνούμε. Τι να το κάνω εγώ το πράσινο το πάρκο φίλε μου αν δουλεύω 12 ώρες τη μέρα, άλλες 6 υποχρεώσεις της οικογένειας ή δεύτερη δουλειά για να τα βγάλω πέρα και άλλες 6 ώρες να ξεκουραστώ για να μπορώ να παράγω στο αφεντικό μου και την επόμενη μέρα ; αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
|










του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, Προέδρου του ΠΑΣΟΚ και της Σοσιαλιστικής Διεθνούς
Περι ανέμων και υδάτων!
Λίγο απ'όλα!
Βάλε και αυτό καλό ειναι!!
βάλε και μία μύδια σαχανάκι!
Ας μας πει και μια φορά καμία πρόταση αυτός ο Άνθρωπος!
Τον παρακολουθώ στενά απο τo debate και μετα(καλά εκεί έπιασε σε κάποια φάση διαπλανητικά ταξίδια ο άνθρωπος...κάτι για τον πλανήτη μας έλεγε.....show)
Δεν χάνω δήλωση του!! Είναι περιπτωσάρα!!Καλούλης είναι.... αλλά δεν κάνει και για πολλά μπούλης είναι !!!
Αν και τελευταία πέρνει θέση(θέση τώρα...anyway το παίζει ομπάμα) απο πρότασεις 0 στο πηλίκο!
Και θέλω να καταθέσω προβληματισμό!!
Σκληρό!!
Οι νεοδημοκράτες έχουν μια ιδεολογία (ιδιωτικοποιήσεις ,cash flow,κανένα κεράκι στην εκκλησία,λίγο πατρίδα) τεσπα κάτι έχουν!
Οι Συν-ΚΚΕ και αυτόι κάτι έχουν(λίγο οικολογία,λίγο ευαισθησία,κοινωνικό κράτος,αξιοκρατία κτλ κλτ)τεσπα και αυτοί κάτι έχουν
Οι ΛΑΕΤΖΗΔΕΣ έχουν(Εκκλησά,Πατρίδα,Ελλαδάρ
α,Αρχαία ελλάδα) anyway έχουν και αυτοί
Οι ΠΑΣΟΚΣΙΔΕΣ ρε παιδιά τι έχουν?Εγώ πιστεύω ότι δεν έχουν τίποτα...είναι γυρολόγοι τις πολιτικής! Τους φοβάμαι γιατι αν δεν έχουν μία ιδεολογική βάση -που δεν έχουν-, όποια και να είναι αυτή τότε είναι πολύ επικίνδυνοι!