18 Jun |
|
| Τα καρότα μπορούν να αποτελέσουν ένα σημαντικό βοήθημα στην πρόληψη και την καταπολέμηση του καρκίνου, όταν ψηθούν ολόκληρα χωρίς να κοπούν, όπως διαπιστώθηκε πρόσφατα σε μελέτη του πανεπιστημίου Νιουκάσλ στη Μ. Βρετανία.
Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι τα βρασμένα ολόκληρα καρότα περιέχουν 25% περισσότερη φαλκαρινόλη, μια φυτική ουσία η οποία αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματική στην εξάλειψη των καρκινικών κυττάρων. Σύμφωνα με την έρευνα, το καρότο πρέπει να βράζεται ολόκληρο και να κόβεται στη συνέχεια, γεγονός που το κάνει πιο ωφέλιμο, αλλά και πιο γευστικό, επειδή με αυτόν τον τρόπο συγκρατούνται τα σάκχαρα που δίνουν στο καρότο την χαρακτηριστική γλυκιά γεύση του. Η επικεφαλής της έρευνας, δρ. Κίρστεν Μπραντ, μαζί με συναδέλφους της του Πανεπιστημίου της Δανίας, ανακάλυψε πριν από τέσσερα χρόνια τα οφέλη για την υγεία της ακτικαρκινικής ουσίας φαλκαρινόλη που υπάρχει στα καρότα. Από μια τυφλή δοκιμή που πραγματοποίησαν μεταξύ 100 ανθρώπων, διαπίστωσαν επίσης πως 80% προτιμούν τη γεύση των καρότων που μαγειρεύονται ολόκληρα. ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ.
στείλτο με email
Σχόλια
(0)
|


