new-Deal

new-Deal ΕΠΙΛΟΓΕΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΗ...

Πολιτική
Δευτέρα, 21 Μάιος 2012

Στελέχη που δεν τα προσέχαμε επί σειρά ετών, βρίσκονται σήμερα στην πρώτη γραμμή της...


Περισσότερα...

ΜΠΡΑ ΝΤΕ ΦΕΡ ΓΙΑ ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΥΡΩ.

Οικονομία
Κυριακή, 20 Μάιος 2012

Ένα ιδιότυπο οικονομικό και πολιτικό θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη, στη σκιά τόσο των όσων...


Περισσότερα...

"ΠΑΓΟ" ΣΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ G8

Οικονομία
Κυριακή, 20 Μάιος 2012
Ξεπερνούν τις εμμονές των Γερμανών για σκληρή λιτότητα διαρκείας και θέτουν έστω και δειλά επί...
Περισσότερα...

DER SPIEGEL: Ο ΣΟΪΜΠΛΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

Πολιτική
Κυριακή, 20 Μάιος 2012

Αυτός ο μέγας “ευρωπαϊστής”, ο πρόσφατα βραβευθείς με το βραβείο Καρλομάγνος, το σκέφτηκε και...


Περισσότερα...

ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ : 2 ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΩΤΙΑ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ 2 ΜΕ ΠΡΩΤΙΑ Ν.Δ

Πολιτική
Σάββατο, 19 Μάιος 2012

Μία «καυτή» προεκλογική περίοδο και ένα εκλογικό αποτέλεσμα που θα κριθεί την ύστατη στιγμή...


Περισσότερα...

τελευταία ΝΕΑ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : NEWSROOM
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

15
Oct
ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΔΙΑΒΗΤΗ ΛΕΕΙ ΤΟ ΧΑΡΒΑΡΝΤ PDF Εκτύπωση E-mail
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ - στην υγειά μας

δείξε το

Μπορεί να είναι γνωστό ότι το ψάρι στο τραπέζι δύο φορές την εβδομάδα μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νόσων, αλλά σύμφωνα με έρευνα της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, δεν ισχύει το ίδιο και με το διαβήτη.

Τα ευρήματα από τη νέα μελέτη των Αμερικανών καταδεικνύουν ότι η κατανάλωση δυο ή περισσότερων μερίδων ψαριού την εβδομάδα δυνητικά αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη. Μάλιστα ως «ένοχος» φέρονται τα «μαγικά» ω-3 λιπαρά οξέα.

Η διατροφή αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην πρόληψη της εμφάνισης διαβήτη στους ενήλικες, αλλά ο τρόπος με τον οποίο τα ω-3 λιπαρά οξέα επηρεάζουν τον κίνδυνο πρόκλησης διαβήτη δεν έχει αποσαφηνιστεί, αναφέρει ο δρ Φράνκ Χου του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ.

Οι ερευνητές εξέτασαν τη σχέση μεταξύ της κατανάλωσης ψαριού και ω-3 λιπαρών οξέων με την εμφάνιση διαβήτη σε 152.700 γυναίκες και 42.504 άντρες. Συνολικά εμφανίστηκαν 9.380 περιστατικά διαβήτη τα 18 χρόνια που διήρκεσε η έρευνα. Έχοντας λάβει υπόψη παράγοντες του τρόπου ζωής, το σωματικό βάρος, τη διατροφή, το οικογενειακό ιστορικό διαβήτη, την εμμηνόπαυση και ενδεχόμενη λήψη θεραπείας ορμονικής υποκατάστασης, η ερευνητική ομάδα παρατήρησε αυξημένο κίνδυνο για διαβήτη σε όσους κατανάλωναν μεγαλύτερες ποσότητες ω-3 λιπαρών οξέων.

Η εμφάνιση διαβήτη ήταν 1, 17 φορές πιο πιθανή σε ανθρώπους που κατανάλωναν ψάρι δυο έως τέσσερις εβδομάδες την εβδομάδα και 1,22 φορές περισσότερο πιθανή σε όσους κατανάλωναν ψάρι πέντε ή περισσότερες φορές την εβδομάδα, σε σχέση με αυτούς που κατανάλωναν μικρότερες ποσότητες. Ο δρ Χου και οι συνεργάτες του τονίζουν ότι πολλές έρευνες έχουν δείξει τα οφέλη του ψαριού και των ω-3 λιπαρών οξέων σε πολλούς παράγοντες κινδύνου που σχετίζονται με το διαβήτη καθώς και στην καρδιοπάθεια.

Δήλωσαν ότι χρειάζεται περαιτέρω έρευνα για να διαπιστωθεί η κλινική σχετικότητα των ευρημάτων και να εντοπιστούν οι μηχανισμοί πίσω από την παρατήρηση ότι η μεγάλη πρόσληψη ψαριού μπορεί ενδεχομένως να αυξήσει τον κίνδυνο διαβήτη. Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιστημονική επιθεώρηση στο περιοδικό American Journal of Clinical Nutrition.

Περίπου 143 εκατομμύρια άνθρωποι πάσχουν από διαβήτη παγκοσμίως και ο αριθμός τους πιθανώς θα διπλασιαστεί μέχρι το έτος 2030, ενώ στην Ελλάδα, οι πάσχοντες υπολογίζονται στα 700.000 έως 900.000 άτομα, ενώ κάθε χρόνο προστίθενται 35.000-40.000 άτομα ως νέες περιπτώσεις διαβητικών.

ΠΗΓΗ : ΤΑ ΝΕΑ

 

Σχόλια (0)add
πείτε μας τη γνώμη σας
μικρότερο | μεγαλύτερο

security image
Πληκτρολόγησε τους εμφανιζόμενους χαρακτήρες


busy
 
Παρόμοια άρθρα :

» ΝΕΟ ΤΕΣΤ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΒΗΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΤΟΥ

 Μία νέα εξέταση που προβλέπει τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου ΙΙ, ακόμη και 10 χρόνια πριν την εκδήλωσή του, ανακάλυψαν βρετανοί...

» ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΔΗΜΙΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

Τα Ελληνόπουλα είναι από τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη, διατρέχοντας μεγάλο κίνδυνο να εμφανίσουν σημαντικές επιπλοκές στην...