new-Deal

new-Deal ΕΠΙΛΟΓΕΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΗ...

Πολιτική
Δευτέρα, 21 Μάιος 2012

Στελέχη που δεν τα προσέχαμε επί σειρά ετών, βρίσκονται σήμερα στην πρώτη γραμμή της...


Περισσότερα...

ΜΠΡΑ ΝΤΕ ΦΕΡ ΓΙΑ ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΥΡΩ.

Οικονομία
Κυριακή, 20 Μάιος 2012

Ένα ιδιότυπο οικονομικό και πολιτικό θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη, στη σκιά τόσο των όσων...


Περισσότερα...

"ΠΑΓΟ" ΣΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ G8

Οικονομία
Κυριακή, 20 Μάιος 2012
Ξεπερνούν τις εμμονές των Γερμανών για σκληρή λιτότητα διαρκείας και θέτουν έστω και δειλά επί...
Περισσότερα...

DER SPIEGEL: Ο ΣΟΪΜΠΛΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

Πολιτική
Κυριακή, 20 Μάιος 2012

Αυτός ο μέγας “ευρωπαϊστής”, ο πρόσφατα βραβευθείς με το βραβείο Καρλομάγνος, το σκέφτηκε και...


Περισσότερα...

ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ : 2 ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΩΤΙΑ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ 2 ΜΕ ΠΡΩΤΙΑ Ν.Δ

Πολιτική
Σάββατο, 19 Μάιος 2012

Μία «καυτή» προεκλογική περίοδο και ένα εκλογικό αποτέλεσμα που θα κριθεί την ύστατη στιγμή...


Περισσότερα...

τελευταία ΝΕΑ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : NEWSROOM
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

30
Jul
ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ (ΚΡΑΣΙ) Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΛΙΜΠΙΝΤΟ! PDF Εκτύπωση E-mail
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ - στην υγειά μας

δείξε το

Τι σχέση έχει η κατανάλωση κόκκινου κρασιού με τις γυναικείες σεξουαλικές ορμές;

Την απάντηση έδωσαν ερευνητές που διαπίστωσαν ότι το επίπεδο της σεξουαλικής επιθυμίας είναι μεγαλύτερο στις γυναίκες εκείνες που πίνουν κάθε μέρα μέτριες ποσότητες κόκκινου κρασιού (δε συζητάμε για καταστάσεις Ορέστη Μακρή) σε σχέση με όσες προτιμούν άλλα αλκοολούχα ποτά ή δεν πίνουν καθόλου αλκοόλ.

Η μελέτη ανέλυσε τη συμπεριφορά 800 γυναικών, ηλικίας 18-50 ετών και τα αποτελέσματα της δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό σεξουαλικής ιατρικής «Journal of Sexual Medicine». Οι γυναίκες χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες: η πρώτη περιλάμβανε όσες έπιναν ένα έως δύο ποτήρια κόκκινο κρασί τη μέρα, η δεύτερη όσες έπιναν λιγότερο από ένα ποτήρι ημερησίως (είτε κρασιού είτε οποιουδήποτε άλλου αλκοολούχου ποτού), η τρίτη ομάδα όσες δεν είχαν το αλκοόλ στην ημερήσια διάταξη τους, ενώ εξαιρέθηκαν απ’ αυτήν οι γυναίκες με ημερήσια κατανάλωση πάνω από δύο ποτήρια κρασιού για να αποφευχθούν οι πιθανές παρενέργειες της μέθης.

Όπως διαπιστώθηκε από τα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι εθελόντριες, οι γυναίκες της πρώτης κατηγορίας πέτυχαν «σκορ» 27,3 μονάδων, της δεύτερης 25,9 και της τρίτης 24,4.

Συμπέρασμα: Το κόκκινο κρασί δίνει ‘πόντους’ στη γυναικεία λίμπιντο!

Μια πιθανή ερμηνεία της ευχάριστης αυτής παρενέργειας σύμφωνα με τους Ιταλούς επιστήμονες είναι ότι το κόκκινο κρασί περιέχει αντιοξειδωτικές χημικές ουσίες που διευρύνουν τα αιμοφόρα αγγεία και συνεπώς αυξάνουν τη ροή του αίματος σε περιοχές-κλειδιά του σώματος, βελτιώνοντας έτσι τη σεξουαλική λειτουργία.

Οίνος ευφραίνει καρδίαν, και όχι μόνο!

Την επόμενη φορά λοιπόν που η αγαπημένη σας θα έχει «αιφνίδιο» πονοκέφαλο, μην βιαστείτε να της δώσετε depon. Χαλαρώστε τη με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί..

Χ.Σ.

Σχόλια (2)add
...
γραμμένο από Απόστολος Α. , 31-07-2009
Εδώ δεν θα πιάσει. μόλις τεθούν σε εφαρμογή τα νέα μέτρα του νομισματικού ταμείου
δεν θα φτιάχνοντε οι γύναικες ούτε με ένα βαρέλι
αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
Ψήφοι: +0
Depon
γραμμένο από Μιράντα Παπαδοπούλου , 31-07-2009
Καλά εδώ τώρα και τον κυνηγάω...

Φαντάσου τι θα γίνει άμα αρχίσω και τα κοπανάω...

Θα το βάλει στα πόδια ο άνθρωπος και μετά θα ψάχνω για σύζυγο...

Για αυτό άστο καλύτερα. Depon και πάλι Depon
αναφορά εκμετάλλευσης
αποδοκιμασία
επιδοκιμασία
Ψήφοι: +0
πείτε μας τη γνώμη σας
μικρότερο | μεγαλύτερο

security image
Πληκτρολόγησε τους εμφανιζόμενους χαρακτήρες


busy