new-Deal

new-Deal ΕΠΙΛΟΓΕΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΗ...

Πολιτική
Δευτέρα, 21 Μάιος 2012

Στελέχη που δεν τα προσέχαμε επί σειρά ετών, βρίσκονται σήμερα στην πρώτη γραμμή της...


Περισσότερα...

ΜΠΡΑ ΝΤΕ ΦΕΡ ΓΙΑ ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΥΡΩ.

Οικονομία
Κυριακή, 20 Μάιος 2012

Ένα ιδιότυπο οικονομικό και πολιτικό θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη, στη σκιά τόσο των όσων...


Περισσότερα...

"ΠΑΓΟ" ΣΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ G8

Οικονομία
Κυριακή, 20 Μάιος 2012
Ξεπερνούν τις εμμονές των Γερμανών για σκληρή λιτότητα διαρκείας και θέτουν έστω και δειλά επί...
Περισσότερα...

DER SPIEGEL: Ο ΣΟΪΜΠΛΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

Πολιτική
Κυριακή, 20 Μάιος 2012

Αυτός ο μέγας “ευρωπαϊστής”, ο πρόσφατα βραβευθείς με το βραβείο Καρλομάγνος, το σκέφτηκε και...


Περισσότερα...

ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ : 2 ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΩΤΙΑ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ 2 ΜΕ ΠΡΩΤΙΑ Ν.Δ

Πολιτική
Σάββατο, 19 Μάιος 2012

Μία «καυτή» προεκλογική περίοδο και ένα εκλογικό αποτέλεσμα που θα κριθεί την ύστατη στιγμή...


Περισσότερα...

τελευταία ΝΕΑ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : NEWSROOM
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

20
Aug
ΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ (ΜΑΣ) ΓΕΡΝΑΝΕ! PDF Εκτύπωση E-mail
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ - στην υγειά μας

δείξε το

Προετοιμαστείτε αν είστε fan των ανθρακούχων ποτών. Οι ερευνητές έχουν ανακαλύψει ότι το φωσφορικό αλάτι που προστίθεται στα αναψυκτικά για να τους δώσει πικάντικη γεύση μπορεί να επιταχύνει την γήρανση. Η μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Ομοσπονδία των αμερικανικών εταιρειών πειραματικής βιολογίας» (FASEB), δείχνει ότι τα μέταλλα – που επίσης προστίθενται στα επεξεργασμένα κρέατα, στα γλυκά και στα ψωμιά – μπορούν να κάνουν το δέρμα και τους μύες να εξασθενήσουν και μπορούν επίσης να βλάψουν την καρδιά και τα νεφρά.

Οι επιστήμονες έκαναν την ανακάλυψή τους, μετά την εξέταση των επιπτώσεων των υψηλών επιπέδων φωσφορικού αλατιού σε τρεις ομάδες ποντικών. Αυτά που τρέφονταν με υψηλό-φωσφορική διατροφή έζησαν 8 έως 15 εβδομάδες, σε σύγκριση με εκείνα που είχαν σημαντικά μικρότερες ποσότητες στο σώμα τους που έζησαν μέχρι και 20 εβδομάδες.

O Μοχάμεντ Razzaque, από το Τμήμα Ιατρικής, Λοιμώξεων και Ανοσολογίας στο Harvard συγκεκριμένα αναφέρει πως:

«Οι άνθρωποι χρειάζονται μια υγιεινή διατροφή, διατηρώντας την ισορροπία των φωσφορικών αλάτων, η οποία μπορεί να είναι σημαντική για μια υγιή ζωή και μακροζωία. Αποφύγετε το τοξικό φωσφορικό αλάτι και απολαύστε μια υγιή ζωή.»

Ο Gerald Weissmann, του ερευνητικού περιοδικού FASEB συμφωνεί. Τα αναψυκτικά, τα οποία περιέχουν καφεΐνη, καταναλώνονται από εκατομμύρια ανθρώπους αλλά περιέχουν φωσφόρο. Η έρευνα δείχνει ότι η ισορροπία φωσφόρου επηρεάζει την διαδικασία γήρανσης. Οπότε μην το παρακάνετε!
Σχόλια (0)add
πείτε μας τη γνώμη σας
μικρότερο | μεγαλύτερο

security image
Πληκτρολόγησε τους εμφανιζόμενους χαρακτήρες


busy